LOĢISTIKA UN PIEGĀDES ĶĒDES PĀRVALDĪBA
Pārliecinieties, ka preces nonāks īstajā vietā īstajā laikā!
TRANSPORTLĪDZEKĻA IZSEKOŠANAS RISINĀJUMS, KAS PALĪDZ ĀTRĀK NOKĻŪT PIE KLIENTA
Fleet Complete piedāvā visaptverošu tīmekļa transportlīdzekļu GPS izsekošanas un mobilās apkalpes pārvaldības risinājumu, kas darbojas tīmekļa pārlūkprogrammā vai jūsu viedierīcē un sniedz skaidru, reāllaika pārskatu par galvenajiem jums nepieciešamajiem rādītājiem, piemēram, darbinieka atrašanās vietu, piešķirtajiem uzdevumiem un darba laiku. Turklāt kurjeri var rezervēt automašīnas, izmantojot rezervēšanas sistēmu.
Visas uzņēmuma transportlīdzekļu atrašanās vietas vienā ekrānā un skaidrs pārskats par to, kur šajā brīdī atrodas autovadītāji un cik daudz laika nepieciešams uzdevuma veikšanai vai objekta apmeklēšanai. Visaptverošs autoparka pārvaldības risinājums ļauj efektīvāk pārvaldīt darbaspēku un uzdevumus, plānot optimālus braukšanas maršrutus un motivēt autovadītājus braukt ekonomiskāk. Fleet Complete risinājums ir elastīgs un pielāgojams uzņēmuma vajadzībām.


IZPILDIET VAIRĀK PASŪTĪJUMU ĪSĀKĀ LAIKĀ
Mūsu programmatūras risinājums ļauj efektīvāk plānot jūsu darbinieku darba laiku un tajā pašā laikā piegādāt vairāk preču. Dienas beigās sistēmā var arī pārbaudīt, vai visas plānotās vietas ir apmeklētas un nekas nav aizmirsts.

BRAUKŠANAS MARŠRUTU OPTIMIZĒŠANA
Pievienojot sistēmai visus galamērķus, kur preces jānogādā, tā aprēķina optimālāko maršrutu. Kartē var viegli mainīt apmeklēto vietu secību, un pēc katrām izmaiņām sistēma aprēķina jaunu optimālāko maršrutu un parāda to kartē.

TĪMEKĻA KARTES
Piekļūstiet tiešsaistes kartēm un izsekojiet transportlīdzekļu un kurjeru atrašanās vietu reāllaikā, izmantojot mobilo lietotni vai tīmekļa pārlūkprogrammu.
RISINĀJUMS, KAS IZSTRĀDĀTS KURJERU DARBA VIENKĀRŠOŠANAI
Nodrošiniet ātru, kvalitatīvu un ērtu kurjera pakalpojumu no durvīm līdz durvīm, neraizējoties par procesiem un loģistiku. Automatizējiet darba plūsmu ar mūsu risinājumiem, sākot no pasūtījuma veikšanas līdz preču piegādei, un jums vairs nav jāuztraucas par to, ka pasūtījums paliks neizpildīts. Kurjeriem savu uzdevumu veikšanai nav nepieciešams nekas cits kā mobilais tālrunis.


PROCESU DIGITALIZĀCIJA
Jūs varat izveidot automātiskas degvielas patēriņa un braucienu atskaites, digitālās veidlapas un vākt elektroniskos parakstus, lai pierādītu preču piegādi.

EFEKTĪVĀKA PLĀNOŠANA
Jums ir skaidrs pārskats par braukšanas maršrutiem, degvielas patēriņu, darbinieku darba stundām un notiekošajiem darbiem un paveiktajiem darba uzdevumiem, lai efektīvāk plānotu jaunus pasūtījumus un izvērtētu izmaksas.

AUTOMĀTISKI ATKĀRTOTI PASŪTĪJUMI
Varat izveidot periodiskus uzdevumus, katru reizi sistēmā atkārtoti neievadot vienu un to pašu klientu.

DARBA UZDEVUMU DIGITĀLĀ PĀRVALDĪBA
Uzdevumu dalīšana pa tālruni ir apgrūtinoša un bieži vien nepieciešamā informācija nesasniedz cilvēkus laikā, kas savukārt nozīmē pakalpojumu aizkavēšanos. Izmantojot mūsu uzdevumu pārvaldības risinājumu, varat ērti dalīt uzdevumus, izmantojot mobilo tālruni, un saņemt paziņojumu, kad darbs ir pieņemts vai pabeigts. Bez tam jums ir pārskats par darbinieku atrašanās vietu, kas ļauj optimāli sadalīt uzdevumus.

DARBA PROGRESA PĀRSKATS
Jums ir reāllaika pārskats par nesāktiem, nepabeigtiem un pabeigtiem uzdevumiem. Tas ļauj labāk plānot savus resursus un izpildīt uzdevumus laikā.

AUTOMĀTISKIE PAZIŅOJUMI
Jums tiks nosūtīts automātisks paziņojums, kad darbinieks būs pieņēmis uzdevumu, uzsācis darbu vai atzīmējis to kā izpildītu.

DARBA LAIKA UZRAUDZĪBA
Jūs varat precīzi aprēķināt darbinieku darba laiku, lai samaksātu viņiem stundas likmi vai labāk novērtētu laiku, kas nepieciešams līdzīgu pasūtījumu izpildei nākotnē.
UZSTĀDĪŠANA PĒC VAJADZĪBAS
Mēs uzstādām risinājumus visiem transportlīdzekļu veidiem jums piemērotā laikā un vietā. Mēs arī palīdzam noņemt ierīces, kas jau ir uzstādītas. Mūsu uzstādītāji ir pieredzējuši un saņēmuši padziļinātu apmācību, lai nodrošinātu kvalitatīvu servisu. Jūs droši varat atstāt savu automašīnu mūsu pārziņā.
