UZDEVUMU PĀRVALDĪBA
Nosūtiet uzdevumus tieši uz darbinieka tālruni dažu sekunžu laikā.

DIGITĀLA UZDEVUMU PĀRVALDĪBA – NOSŪTIET UZDEVUMUS TIEŠI UZ DARBINIEKA TĀLRUNI DAŽU SEKUNŽU LAIKĀ
Uzdevumu nodošana zvanot var būt apgrūtinoša, un reizēm informācija nesasniedz vajadzīgo adresātu noteiktajā laikā, kas savukārt nozīmē pakalpojumu aizkavēšanos. Ar mūsu uzdevumu pārvaldības risinājumu jūs varat ērti nosūtīt uzdevumus, izmantojot mobilo lietotni. Turklāt jūs varat redzēt, kur atrodas jūsu darbinieki, kas ļauj uzdevumus sadalīt optimāli.

EFEKTĪVA PLĀNOŠANA
Plānojiet uzdevumus un cilvēkresursus savlaicīgi. Darbiniekiem ir skaidrs pārskats par veicamajiem uzdevumiem un to, kad tiem jāsākas.

AUTOMĀTISKI PAZIŅOJUMI PAR DARBA NORISI
Jums būs pieejams reālā laika pārskats par notiekošajiem un pabeigtajiem darbiem, un visi paziņojumi ir ērti pārskatāmi mobilajā lietotnē.

DARBINIEKU VEIDOTI UZDEVUMI
Arī darbinieki var izveidot savus uzdevumus. Tas dod iespēju labāk aprēķināt darba laiku gadījumos, kad uzņēmumam nav kāda konkrēta, piemēram, biroja darbinieka, kurš šos uzdevumus varētu sadalīt.

BRAUKŠANAS MARŠRUTU OPTIMIZĒŠANA
Maršruta optimizācija samazina nobraukto kilometru skaitu un ietaupa laiku un degvielu, piešķirot noteiktu laika logu, kurā vadītājs sasniegs galamērķi. Veicot optimizāciju, sistēma ņem vērā arī labos un kreisos pagriezienus, tādā veidā nodrošinot gan satiksmes drošību, gan mazinot vadītāja stresu.
Pievienojot sistēmai visus galamērķus, kur preces jānogādā, tā aprēķina optimālāko maršrutu. Kartē var viegli mainīt apmeklēto vietu secību, un pēc katrām izmaiņām sistēma aprēķina jaunu optimālāko maršrutu un parāda to kartē.
DIGITĀLAS VEIDLAPAS
Pabeidzot uzdevumus, ir iespējams aizpildīt iepriekš izveidotas digitālas veidlapas un pieprasīt parakstu vai augšupielādēt fotoattēlus. Vairs nekādas parakstīšanās uz papīra un dokumentu sūtīšanas uz biroju skenēšanai. Ietaupiet laiku un saudzējiet dabu!


LIETOTNE DARBOJAS ARĪ BEZSAISTĒ
Pat ja gadās, ka nav interneta pieslēguma, jūs joprojām varat izmantot lietotni. Visa informācija tiks sinhronizēta, tiklīdz jums atkal būs interneta savienojums.

ELEKTRONISKAIS PARAKSTS TIEŠI MOBILAJĀ LIETOTNĒ
Ērts un videi draudzīgs risinājums, kas jums vienmēr ir līdzi. Ļaujiet klientiem parakstīties uz nodošanas un saņemšanas dokumentiem tieši mobilajā lietotnē.

SKAIDRI PĀRSKATĀMS PROJEKTU ILGUMS
Pateicoties mobilajai lietotnei, jums ir skaidrs pārskats par to, cik daudz laika nepieciešams, lai pabeigtu konkrētu projektu vai uzdevumu. Jūs vienmēr zināsiet, kuri uzdevumi ir pabeigti un kuri nē, tādējādi varēsiet informēt savu klientu par uzdevumu izpildes gaitu.
LABĀKAIS RISINĀJUMS JŪSU MOBILAJAM DARBASPĒKAM
Darbiniekiem vairs nav jādodas uz biroju, lai saņemtu uzdevumu sarakstus, tādējādi samazinās gan degvielas patēriņš, gan patērētais darba laiks. Darbinieki lietotnē var redzēt pārskatu par saņemtajiem uzdevumiem un kolēģu atrašanās vietām, kas ļauj labāk plānot darba dienu. Viņi var arī izmantot lietotni, lai aprēķinātu visoptimālāko maršrutu sava galamērķa sasniegšanai. Risinājums ir piemērots uzņēmumiem kā ar 3, tā 1000 lietotājiem.


BEZPAPĪRU RISINĀJUMS
Visa dokumentācija, kā darba laiks, degvielas patēriņš, dokumentu nodošana un pieņemšana, ir pieejama digitālā formātā vienotā sistēmā. Dažādas atskaites var ērti meklēt un lejupielādēt pēc konkrēta datuma vai attiecīgā darbinieka.

EFEKTĪVĀKS RESURSU IZLIETOJUMS
Jūs varat sadalīt uzdevumus, balstoties uz darbinieka atrašanās vietu, un plānot uzdevumus un cilvēkresursus savlaicīgi. Jūs varat izveidot arī periodiskus uzdevumus.

ĒRTS DARBA LAIKA APRĒĶINS
Automatizējiet darbalaika uzskaiti un iegūstiet precīzu pārskatu par laiku, kas patērēts dažādu uzdevumu veikšanai.

Automātiski atgādinājumi par apkopi
Regulāra apkope samazina risku, ka automašīna nolietojuma dēļ varētu salūzt, un palīdz novērst situācijas, kad uzdevums netiek izpildīts laikā automašīnas problēmu dēļ. Izmantojot mūsu paziņojumu moduli, jūs varat iestatīt automātiskus SMS vai e-pasta paziņojumus par drīzumā veicamu apkopi. Kontrolējiet, cik kilometrus vai dienas katra automašīna var braukt pirms došanās uz apkopi, turklāt visas veiktās apkopes ir pieejamas sistēmā.

APKOPES UZDEVUMU PIEVIENOŠANA
Jūs varat ērti pievienot sistēmā visus veicamos apkopes darbus, saņemt informāciju, kad katrs no tiem veicams, un kontrolēt visu apkopes organizēšanas procesu daudz sistemātiskākā un pārskatāmākā veidā.

SKAIDRS PĀRSKATS PAR APKOPES IZMAKSĀM
Jums ir skaidrs pārskats par tehniskās apskates, regulārās apkopes un transportlīdzekļu remonta izmaksām. Jūs varat arī pilnveidot un paātrināt atskaitīšanos par izdevumiem un pārbaudīt izdevumu pareizību pēc atrašanās vietas.

AUTOMĀTISKAS ATSKAITES
Jūs varat izveidot un lejupielādēt atskaites par visām jau veiktajām un plānotajām apkopēm. Jums ir reālā laika pārskats par to, cik kilometrus ar transportlīdzekli vēl var braukt, līdz tam būs nepieciešama apkope.
ELASTĪGS RISINĀJUMS
Piedāvājums tiek izveidots, pēc tā, kādas ir jūsu uzņēmuma vajadzības. Mūsu programmatūra ir saderīga ar dažādām platformām un darbojas dažādās operētājsistēmās datoros un citās viedierīcēs.
