KĀ IESTATĪT AUTOMĀTISKO PĀRSKATU UN AUTOMATIZĒTU INFORMĀCIJAS NOSŪTĪŠANUI UZ KONKRĒTU E-PASTU?

Lai iestatītu automātiskās atskaites un automātisku sūtīšanu uz konkrētiem e-pastiem, atveriet FCPlus lietojumprogrammu, dodieties uz Iestatījumi -> Atskaites -> Automātiskās atskaites. Droši sazinieties arī ar mūsu tehniskā atbalsta dienestu e-pastā support@fleetcomplete.lv

Hooldusteavitused

VAI APLIKĀCIJAI IR IESPĒJAMS PIEVIENOT APKOPES UN CITA VEIDA PAZIŅOJUMUS, LAI LIELA AUTOPARKA PĀRVALDĪBA KĻŪTU VEINKĀRŠĀKA?

Apkopes paziņojumus, kā arī citus svarīgus atgādinājumus var pievienot sadaļā “Atgādinājumi”. Ja jūsu uzņēmumā šī funkcija nav aktivizēta, lūdzu, sazinieties ar savu klientu menedžeri vai rakstiet tehniskā atbalsta dienestam. support@fleetcomplete.lv

Pakalpojuma paziņojumus var iestatīt, pamatojoties uz datumu, kilometru un darba stundām.

KĀ RĪKOTIES, JA KONKRĒTU TRANSPORTLĪDZEKLI KĀDU APSVĒRUMU DĒĻ IR NEPIECIEŠAMS NOŅEMT NO SISTĒMAS?

Neaktīvie transportlīdzekļi un no tiem apkopotā informācija paliek sistēmā, lai mūsu klienti varētu gūt visaptverošu pārskatu par savu autoparku (piemēram, ceturkšņa/pusgada skatījumu). Transportlīdzekļu noņemšanai ir divas iespējas:

a) Neaktīvos transportlīdzekļus var paslēpt no lietotāja skata, izmantojot programmā ietvertos filtrus.

b) Lai izņemtu transportlīdzekli no servisa, lūdzam paziņot savam klientu menedžerim vai rakstiet tehniskā atbalsta dienestam uz e-pastu support@fleetcomplete.lv

Sõiduki eemaldamine
Korduv broneering

VAI TRANSPORTLĪDZEKĻU REZERVĒŠANĀS SISTĒMĀ VAR VEIKT ATKĀRTOTU REZERVĒŠANU?

Automobiļu koplietošanas lietotnei Fleet Complete ir iespēja izveidot atkārtotu rezervāciju.

Ja jums šī funkcija nav aktivizēta, lūdzu, sazinieties ar savu klientu menedžeri vai rakstiet tehniskā atbalsta dienestam. support@fleetcomplete.lv

VAI AR FLEET COMPLETE IEKĀRTĀM IR IESPĒJAMS SEKOT LĪDZI DEGVIELAS PATĒRIŅAM?

Lai uzraudzītu degvielas patēriņu, transportlīdzeklī nepieciešams uzstādīt speciālu degvielas līmeņa sensoru vai pasūtīt CAN pieslēgumu. Pārskats par degvielas patēriņu ir pieejams sadaļā “Atskaites”, kur var ērti iegūt degvielas patēriņu pa dienām un konkrēto periodu. Pamatojoties uz saņemtajiem datiem, ir iespējams mudināt autovadītājus braukt ekonomiskāk. Efektīva degvielas patēriņa pārvaldība var ietaupīt līdz pat 25% no degvielas izmaksām.

VAI IR IESPĒJA IESTATĪT PAZIŅOJUMU PAR KUSTĪBU?

Fleet Complete platformā sadaļā “Notikumi” iespējams konfigurēt dažādus paziņojumus, kas saistīti ar transportlīdzekļu kustību. Notikumu veidu piemēri:

  • Iebraucot teritorijā
  • Izbraucot no teritorijas
  • Uzturēšanās
  • Transportlīdzeklis sāk braukt
  • Ātrums
  • Kustības aizdedze izslēgta
  • Ieslēgta aizdedze
  • Izslēgta aizdedze
  • Spriegums
  • GPS kļūda

Notikumu var konfigurēt pēc vajadzības, atlasot laiku, transportlīdzekli(-us) un apgabalu, uz kuru attiecas notikums.

Paziņojumus var ērti nosūtīt uz e-pastu. Visi notikumi tiek saglabāti arī FCPlus platformā. Ja jūsu uzņēmumā šī funkcija nav aktivizēta, lūdzu, sazinieties ar savu klientu menedžeri vai rakstiet tehniskā atbalsta dienestam: support@fleetcomplete.lv

KĀ INTEGRĒT UN SAVIENOT FLEET COMPLETE APLIKĀCIJU AR CITĀM PROGRAMMATŪRĀM?

Ja ir nepieciešama programmatūras integrācija un savienošana, lūdzu, sazinieties ar savu klientu menedžeri vai tehniskā atbalsta dienestu, kas balstoties uz jūsu vajadzībām iesaistīs izstrādes komandu vai sadarbības partnerus, kas piedāvās iespējamos risinājumus.

KĀ RĪKOTIES, JA PLATFORMAS LĒNU IELĀDEJAS UN VAJADZĪGĀ INFORMĀCIJA NO IZVĒLNES SADAĻAS NETIEK LEJUPIELĀDĒTA?

Ja problēma atkārtojas , sīkfailu (cookies) dzēšana var palīdzēt. Ja tas neatrisina problēmu, droši sazinieties ar mūsu tehniskā atbalsta dienestu e-pastā support@fleetcomplete.lv

VAI FLEEET COMPLETE APLIKĀCIJA IR PIEEJA ARĪ VIEDTĀLRUNĪ?

Aplikāciju var izmantot gan pārlūkprogrammā datorā, gan viedierīcē. Ērto FCPlus mobilo aplikāciju varat lejupielādēt šeit: 

App-Store
Google-Store

KĀ RĪKOTIES, JA SAŅEMTAIS RĒĶINS IR NOFORMĒTS KĻŪDAINI?

Ātrākais veids, kā sazināties ar mūsu grāmatvedības nodaļu, ir nosūtīt e-pastu ar savu problēmu vai pieprasījumu uz rekini@fleetcomplete.com

KĀ RĪKOTIES, JA VĒLOS PĀRTRAUKT PAKALPOJUMA IZMANTOŠANU?

Ja vēlaties pārtraukt pakalpojumu, lūdzu, nosūtiet savu pārtraukšanas pieprasījumu uz rekini@fleetcomplete.com. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pārtraukšanas pieprasījums ir jānosūta vismaz 30 dienas pirms sistēmas atjaunošanas datuma.

KĀ RĪKOTIES, JA NEESMU SAŅĒMIS ATBILDI NO TEHNISKĀ ATBALSTA PAR NOSŪTĪTO PROBLĒMAS PIETEIKUMU?

Ja 3 darba dienu laikā neesat saņēmis atbildi uz savu problēmas pieteikumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu atbalsta dienestu pa tālruni +371 67543131. Lūdzam iepriekš sagatavot problēmas pieteikuma numuru.

KĀ UZLABOT AUTOPARKA PĀRVALDĪBAS DARBĪBAS AR FLEET COMPLETE RISINĀJUMIEM?

FCPlus platforma piedāvā plašu risinājumu klāstu mazāku un lielāku autoparku pārvaldībai:- pamata autoparka pārvaldība / GPS izsekošana
– uzdevumu pārvaldība
– digitālā tahogrāfa nolasīšana
– loģistika un piegādes ķēdes vadība
– automašīnu koplietošana
– žurnāls
– aktīvu pārvaldība un kravas temperatūras izsekošana

Uzziniet vairāk fleetcomplete.lv vai konsultējieties ar savu klienta menedžeri par nepieciešamajiem risinājumiem.

Vai ir kādi jautājumi?